dijous, 12 de maig del 2011

SORTIDA A LA CIUTAT DELS SANTS




Dijous passat vam anar a visitar el Museu Episcopal i el Centre Històric de Vic. L'objectiu d'aquesta sortida era conèixer i experimentar de ben a prop les diferents cultures: Egipcia, Ibèrica, Grega i Romana, ja que a l'àrea de Coneixement de Medi ho estem estudiant.
A la tarda, vam aprofitar per anar a veure el Club Gimnàstic Osona i practicar diferents elements i aparells de la Gimnàstica Artística, esport que estem treballant a l'hora d'Educació Física. Si voleu veure els vídeos cliqueu: aquí

2 comentaris:

  1. Va ser molt divertit jo m'ho vaig passar molt bé a tot arrewu però el que em va agradar més va ser el Club Gimnastic Osona m'ho vaig passar molt bé durant to el dia

    ResponElimina
  2. va ser molt divertit pero lu que em va agrada mes va ser el club gimnastic osona

    ResponElimina