dilluns, 16 de maig del 2011

ESPECTACLE DE DANSA: "MAPS"


Demà dimarts 17 de maig al matí, els alumnes de cicle mitjà anirem a veure
l' espectacle "Maps", de la companyia catalana Nats Nuts Dansa.
"Maps" és un espectacle que parla de la necessitat i curiositat de l'ésser humà per viatjar, descobrir nous horitzons i cultures, per travessar les seves pròpies fronteres i ampliar les seves expectatives,conèixer altres formes de viure, de pensar i de comunicar-se.
"Maps" és doncs, un viatge pels mapes de les diferents cultures del món.
Esperem gaudir d' aquest espectacle!
El preu de la sortida és de 5,70€ que se us carregarà pel banc.

7 comentaris:

  1. Sembla molt divertit em sembla que ens ho pasarem molt bé

    ResponElimina
  2. jo hi he anat i m'ho he passat molt bé

    ResponElimina
  3. Va ser molt divertida la dansa.A mi em va agradar molt quan paraven la taula.

    ResponElimina
  4. Em va agradar molt i sobretot quan feien algunes tunteries

    ResponElimina
  5. Amb va agradar molt anari

    ResponElimina
  6. Montse l'espectacle de MAPS em va fer molt riure

    ResponElimina
  7. Ferriol GALOBARDES 3rA diu:21 de juny del 2011, a les 11:05

    L'espatacle amb va agradar molt.

    ResponElimina